Latest Movie :

Nalan - Hoşgeldin Mp3 Dinle 2012

{[['']]}

Nalan - Hoşgeldin Mp3 dinle Şarkı sözleri klip izle 2012


Nalan - Hoşgeldin Yeni şarkısıyla sitemizde sizlerle.Sitemizde Nalan - Hoşgeldin mp3 dinleyebilir,Nalan - Hoşgeldin  klip izleyebilir,Nalan - Hoşgeldin  şarkı sözlerini bulabilirsiniz.Nalan - Hoşgeldin mp3 indir,Nalan - Hoşgeldin  ttnet müzik dinleyebilirsiniz.

                                         Nalan - Hoşgeldin Şarkı sözleri dinle


Sevebilirim, sevebilirim belki
Ölebilirim aşkımdan
Er ya da geç er ya da geç
Düşeceksin gözyaşlarımdan
Yalanlarından bıktım bıkalı
Bir daha dinlemedim aşk masalı
Ummadığım anda çaldın kapımı
Sence biraz geç kalınmadı mı?
Hoşgeldin gönlümün sultanı
Çok bekledim bu anı
Unutmadım bize yaptığını
Ölümsüz aşkımın bugün son günü
Layık olduğu gibi kutlanmalı
Hoşgeldin gönlümün sultanı
Çok bekledim bu anı
Unutmadım bize yaptığını
Ölümsüz aşkımın bugün son günü
Layık olduğu gibi kutlanmalı
Sevebilirim, sevebilirim belki
Ölebilirim aşkımdan
Er ya da geç er ya da geç
Düşeceksin gözyaşlarımdan
Yalanlarından bıktım bıkalı
Bir daha dinlemedim aşk masalı
Ummadığım anda çaldın kapımı
Sence biraz geç kalınmadı mı?
Hoşgeldin gönlümün sultanı
Çok bekledim bu anı
Unutmadım bize yaptığını
Ölümsüz aşkımın bugün son günü
Layık olduğu gibi kutlanmalı
Hoşgeldin gönlümün sultanı
Çok bekledim bu anı
Unutmadım bize yaptığını
Ölümsüz aşkımın bugün son günü
Layık olduğu gibi kutlanmalı
Hoşgeldin gönlümün sultanı
Çok bekledim bu anı
Unutmadım bize yaptığını
Ölümsüz aşkımın bugün son günü
Layık olduğu gibi kutlanmalı
Hoşgeldin gönlümün sultanı
Çok bekledim bu anı
Unutmadım bize yaptığını
Ölümsüz aşkımın bugün son günü
Layık olduğu gibi kutlanmalı

Nalan - Hoşgeldin Mp3 dinle Klip izle



Share this article :

Yorum Gönder

GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BİZE YORUM OLARAK GÖNDEREBİLİRSİNİZ.

NOT: YORUM BİÇİMİNİ ANONİM YAPARAK YORUM YAPABİLİRSİNİZ.. TEŞEKKÜRLER

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Kategoriler

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. VideoMuzik: Şarkısı Dinle,Video Klip izle,Donmadan HD Filmi izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger