Latest Movie :

Gökhan Türkmen - Bitmesin Mp3 dinle 2012

{[['']]}

                     Gökhan Türkmen - Bitmesin Mp3 dinle Klip izle Şarkı sözleri 2012

Gökhan Türkmen - Bitmesin Şarkısına 2012 yılı klibini çekti,sitemizde Gökhan Türkmen - Bitmesin klibini izleyebilir dilerseniz,Gökhan Türkmen - Bitmesin mp3 dinleyebilirsiniz.Gökhan Türkmen - Bitmesin mp3 indirebilir ve Gökhan Türkmen - Bitmesin şarkı sözleri ve klip dinleyebilirsiniz.                 

          Gökhan Türkmen - Bitmesin Şarkı sözleri dinle


     
Beni Sana Bağlayan Tek Söz Seviyorum Demen

Onda Laftan Sonra Bitti Deyip Çekip Gitmen

Derdin Efendisi Olmuşum Kalbim Senin Hediyen

Bir Kalır Diğeri Gidermiş O Benim Benmişim Meğer

Aşk Seni Bana Yazmışsa Niye Bu Ceza Bu Can Yasta

Gitme Bitmesin Diye Bütün Gece Ağladım

Hayır Olmaz Böyle Biteceğine inanmadım

Gidersen Kalan Hayalinle Ben Naparım

Sensiz Olmaz Böyle Gideceğine inanmadım

Gitme Bitmesin Diye Bütün Gece Ağladım

Hayır Olmaz Böyle Biteceğine inanmadım

Gidersen Kalan Hayalinle Ben Naparım

Olmaz Olmaz Böyle Biteceğine inanmadım

                   

          Gökhan Türkmen - Bitmesin Video klip donmadan izle

     
      

Share this article :

Yorum Gönder

GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BİZE YORUM OLARAK GÖNDEREBİLİRSİNİZ.

NOT: YORUM BİÇİMİNİ ANONİM YAPARAK YORUM YAPABİLİRSİNİZ.. TEŞEKKÜRLER

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Kategoriler

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. VideoMuzik: Şarkısı Dinle,Video Klip izle,Donmadan HD Filmi izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger