Latest Movie :

Aygün Kazımova ft. Sinan Akçıl - İkinci Sen mp3 dinle

{[['']]}

Aygün Kazımova ft. Sinan Akçıl - İkinci Sen Mp3 dinle klip izle şarkı sözleri


Aygün Kazımova ft. Sinan Akçıl - İkinci Sen hakkında sitemizde; Aygün Kazımova ft. Sinan Akçıl - İkinci Sen şarkı sözlerin,Aygün Kazımova ft. Sinan Akçıl - İkinci Sen mp3 dinle ve Aygün Kazımova ft. Sinan Akçıl - İkinci Sen klip izle seçenekleri mevcuttur.Aynı zamanda Aygün Kazımova ft. Sinan Akçıl - İkinci Sen mp3 indirebilirsiniz. Görüş ve Önerilerinizi Yorum Bölümünden Anonimi seçerek yapabilirsiniz. İyi Dinlemeler

Aygün Kazımova ft. Sinan Akçıl İkinci Sen sözleri-Aygün Kazımova ft. Sinan Akçıl İkinci Sen şarkı sözleri-Aygün Kazımova ft. Sinan Akçıl İkinci Sen lyrics

Ne hayattan vazgeçtim
Nede bu aşkımdan
Ölmek çözüm değilki
Her şey senle güzel
Ne yanında fark ettim
Nede yarınında
Yan yana kalmak çokmu zor
Var mı böyle bedel

Şimdi söyle bizi böyle
nereye götürüyorsun
bir inatcı rütbesiyle
neye direniyorsun
Gözlerimle uzaklardan
Nasılmı görünüyorsun?
gülümserken düşündün mü
neye seviniyorsun?

Offffff çektim,
Ne acı şeklim
Hüzüne mi seçildim ben?
Offffff çektim,
aşkını geçtim aşk benim İkinci sen;
bir hayat, ikinci sen!

Şimdi söyle bizi böyle
nereye götürüyorsun
bir inatcı rütbesiyle
neye direniyorsun
Gözlerimle uzaklardan
nasılmı görünüyorsun?
gülümserken düşündünmü
neye seviniyorsun?

Offfffff çektim,
ne acı şeklim Hüzüne mi seçildim ben?
Offfffff çektim,
aşkını geçtim aşk benim İkinci sen;
bir hayat, ikinci sen!

Ne hayattan vazgeçtim
Nede bu aşkımdan
Ölmek çözüm değilki
Her şey senle güzel
İkinci sen, İkinci Sen
İkinci Sen, İkinci Sen

Aygün Kazımova ft. Sinan Akçıl - İkinci Sen Mp3 dinle |Klip izle

                              

Share this article :

Yorum Gönder

GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BİZE YORUM OLARAK GÖNDEREBİLİRSİNİZ.

NOT: YORUM BİÇİMİNİ ANONİM YAPARAK YORUM YAPABİLİRSİNİZ.. TEŞEKKÜRLER

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Kategoriler

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. VideoMuzik: Şarkısı Dinle,Video Klip izle,Donmadan HD Filmi izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger