Latest Movie :

Can Dostum - Intouchables Filmi Türkçe Dublaj Tek Parça izle 2012

{[['']]}

Can Dostum  Intouchables Filmi Türkçe Dublaj Tek Parça izle 

tags:Can Dostum - Intouchables izle,Can Dostum - Intouchables film izle,Can Dostum - Intouchables filmi seyret,Can Dostum - Intouchables donmadan izle,Can Dostum filmi izle,Can Dostum 2012 filmi izle,2012 filmleri izle,Can Dostum donmadan izle,Can Dostum türkçe dublaj izle,Can Dostum tek parça full izle,Can Dostum 2012 fimi alt yazılı izle,Can Dostum filmi müziği,Can Dostum filmi seansları,Can Dostum - Intouchables tek parça izle,Can Dostum - Intouchables türkçe dublaj izle,Can Dostum - Intouchables tek parça türkçe izle,Can Dostum - Intouchables 2012 hd izle,Can Dostum - Intouchables şarkıları dinle,Can Dostum - Intouchables sinema çekimi izle,Can Dostum - Intouchables sinema çekimi tek parça izle,Can Dostum - Intouchables hakkında yorumlar




IMDB
Puanı 
8.4/10 

Toplam Oy: 
54 kişi oy verdi

Yapım: 
2011 - Fransa, 

Tür: 
Dram, Komedi, 

Süre: 107 dakika

Yönetmen: 
Olivier Nakache, 
Eric Toledano, 

Oyuncular: 
Dorothée Brière, 
Thomas Solivéres, 
François Caron, 
Dominique Daguier, 
Clotilde Mollet, 
Audrey Fleurot, 
Anne Le Ny, 
Omar Sy, 
Alba Gaïa Kraghede Bellugi, 
Cyril Mendy, 
Joséphine de Meaux, 
Grégoire Oestermann, 
Christian Ameri, 
François Cluzet, 

Görüntü Y.: 
Mathieu Vadepied , 

Senaryo: 
Olivier Nakache, 
Eric Toledano, 

Yapımcı: 
Yann Zenou, 
Laurent Zeitoun,


Filmin Özeti


Geçirdiği kazadan sonra felç olan zengin aristokrat Philippe, cezaevinden çıkmış Driss’i bakıcısı olarak işe alır. Herkes Driss’in bu iş için uygun olmayacağını düşünürken, Philippe O’na inanır ve bir şans verir. Dünya dursa yan yana gelmeyecek olan bu iki karşıt dünya görüşünün çarpışmasının ve zamanla çılgın bir dostluğa dönüşmesinin, insanı derinden etkileyen hikâyesi.
                                

Intouchables - Can dostum Filmi full izlemek için Tıklayınız... 


Share this article :

Yorum Gönder

GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZİ BİZE YORUM OLARAK GÖNDEREBİLİRSİNİZ.

NOT: YORUM BİÇİMİNİ ANONİM YAPARAK YORUM YAPABİLİRSİNİZ.. TEŞEKKÜRLER

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Kategoriler

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. VideoMuzik: Şarkısı Dinle,Video Klip izle,Donmadan HD Filmi izle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger